Despre Noi
Firma Evstar Computers SRL a fost infiintata la sfarsitul anului 1991, cu intentia de a oferi produse si servicii de calitate, care sa acopere o arie cat mai mare din domeniul Tehnologiei Informatiei si Comunicatiilor, dar si cu dorinta de a deveni lider local, chiar si regional. Profesionalismul echipei si folosirea unor standarde de calitate in relatia cu clientii sunt atu-urile care ne permit sa afirmam ca, astazi, ocupam o pozitie de leader la nivelul judetului Teleorman, dar si a partii de sud a Romaniei.
Pentru sustinerea acestei afirmatii, subliniem ocuparea, in repetate randuri, a locului I in topul judetean al firmelor (organizat de Camera de Comert, Industrie si Agricultura), analiza fiind facuta nu doar comparativ cu celelalte firme cu obiect de activitate din domeniul IT&C, ci cu toate societatile care au aceeasi categorie de marime cu noi.
De asemenea, in sprijinul afirmatiei anterioare, putem mentiona si faptul ca suntem parteneri sau reprezentanti regionali pentru o serie de companii IT&C cu activitate la nivel national, care au nevoie de reprezentare local.
Pentru impunerea pe piata locala si mentinerea pozitiei castigate, in timp, politica manageriala a vizat, succesiv, obiective de dezvoltare adaptate atat mediului intern, al firmei, cat si celui extern:
- am inceput cu proiectarea si implementarea de Aplicatii financiar-contabile pentru diverse categorii de utilizatori si - in paralel - cu vazarea de echipamente informatice performante.
- odata cu dezvoltarea acestor activitati, am initiat servicii complementare, respectiv Asistenta tehnica software, pentru aplicatiile proiectate de noi si asistenta tehnica hardware.
- experienta acumulata in timp, seriozitatea si profesionalismul cu care am abordat fiecare proiect, originalitatea si fiabilitatea solutiilor oferite clientilor ne-au ajutat sa construim o imagine emblematica a firmei, fapt care a contribuit la obtinerea de contracte deosebite, din partea unor clienti importanti, atat din judetul Teleorman, cat si din Bucuresti sau judetele invecinate. Astfel, am derulat proiecte vizand proiectarea si implementarea de Aplicatii specializate pentru administratie publica locala, statistica economica sau medicala, de tip CRM sau ERP. Tot timpul, am urmarit sincronizarea conceptuala si tehnica a software-ului produs de noi cu cel utilizat la nivel mondial, in asa fel incat sa putem oferi clientilor nostri accesul la cele mai noi tehnologii. Pentru realizarea acestui deziderat, angajatii firmei iau parte constant la cursuri de pregatire, conferinte si simpozioane de specialitate, prezentari de produse, sustinute de partenerii cu care colaboram in domeniu. Ca atare, putem oferi clientilor nostri solutii actuale, care cresc performantele proceselor economice, folosind software si hardware de ultima generatie.
- pasul urmator l-a constituit extinderea activitatilor departamentului hardware, respectiv Asamblarea de calculatoare compatibile IBM, lucru care ne-a ajutat suplimentar in rezolvarea diverselor probleme aparute pe timpul derularii contractelor de asistenta tehnica. In prezent, constituirea unui stoc permanent de subansamble, ne da posibilitatea de a rezolva in cel mai scurt timp orice problema aparuta la echipamentele hardware asistate. In plus, parteneriatele incheiate cu firme similare din Bucuresti, ne ajuta sa rezolvam problemele care nu pot fi rezolvate in laboratorul propriu.
- a urmat apoi specializarea personalului din cadrul departamentului hardware pentru Proiectarea si realizarea de retele informatice UTP si fibra optica dar si pentru Configurarea si instalarea echipamentelor de comunicatie, prin cursuri efectuate de importante firme din acest domeniu (3Com, Allied Telesyn, D-Link, TP-link sau Cisco) sau prin participarea la conferintele sustinute de reprezentantii acestora.
- in anul 1993 am inceput colaborarea cu distribuitorul unic pentru Romania al echipamentelor Epson si - ca o recunoastere a performantelor noastre - incepand din anul 1994, am devenit Dealer autorizat Epson. Acest statut ne permite ca pe langa preturile cele mai scazute, sa asiguram service calificat, specialistii nostri fiind instruiti de firma Epson pentru instalarea, intretinerea si repararea echipamentelor.
- in domeniul distributiei de produse software, din 1998 suntem Microsoft Certified Dealer; in plus, o persoana din cadrul firmei este autorizata Microsoft Sales Specialist. Din acelasi an, avem o legatura directa cu Symantec, prin cei mai importanti distribuitori ai acestei firme pentru Romania.
- din aprilie 1998, putem spune cu mandrie, am devenit primul Internet Service Provider pentru judetul Teleorman, prin unul dintre cei mai importanti distribuitori nationali (Euroweb, StarNets la momentul respectiv), oferind clientilor nostri acces ieftin si rapid la toate serviciile Internet (www, e-mail, news, chat, telnet).
- ca o recunoastere a renumelui de care se bucura firma noastra, din octombrie 1998 am fost desemnati subcontractanti IBM pentru judetul Teleorman ai contractului de distributie de echipamente si software incheiat intre IBM Romania si Ministerul de Finante. In cadrul acestei actiuni s-au instalat peste 100 de sisteme, hub-uri, switch-uri si s-au realizat retele locale in toate orasele judetului Teleorman. Pentru toate aceste obiective asiguram in prezent service permanent, consultanta si asistenta tehnica de specialitate.
- in aceeasi perioada am realizat pentru Consiliul Judetean Teleorman Centrul de Informatii pentru Cetateni (al cincelea de acest fel din tara), sub consultanta agentiilor americane USAID si Chemonics International. In cadrul acestui proiect am proiectat si realizat reteaua Intranet a Centrului de Informatii pentru Cetateni si reteaua proprie a Consiliului Judetean Teleorman, conectata la Internet prin linie inchiriata de la Euroweb - noutate absoluta la momentul respectiv, pentru judetul Teleorman. In cadrul proiectului pentru Centrul de Informatii pentru Cetateni al Consiliului Judetean Teleorman au fost dezvoltate aplicatii client-server integral concepute si realizate de specialistii EVSTAR Computers. In plus, site-ul Consiliului Judetean Teleorman unul din cele mai reusite si complete site-uri de acest gen din tara, dupa aprecierea Kappa de la momentul respectiv a purtat marca powered by EVSTAR Computers.
- de la acel moment, pentru a ocupa o nisa pe piata locala, oferim si Servicii profesionale de web-design.
- incepand din primavara anului 1999, am devenit "reseller IBM" , iar din anul urmator am devenit subcontractanti pentru Teleorman ai firmei Compaq (preluata ulterior de HP), devenind furnizori judeteni de echipamente si solutii informatice purtand aceasta marca. Ca atare, am devenit furnizori de hardware si software ai ROMTELECOM SA si ai CEC, filialele Teleorman. Pe baza de contract, asiguram intretinerea echipamentului si aplicatiilor furnizate de noi.
- urmarind satisfacerea celor mai diverse cerinte ale clientilor, in anul 2000 am devenit distribuitori ai produselor Hewlett-Packard si Canon, asa incat putem oferi o gama foarte variata de echipamente periferice pentru calculatoare sau echipamente pentru birou.
- pe partea de dezvoltare software dar si impreuna cu proiectarea si realizarea retelei de date (UTP si fibra optica) si configurarea si livrarea serverului IBM, la inceputul anului 2000, am semnat primul contract cu Koyo Romania SA . Dupa o analiza amanuntita, impreuna cu reprezentantii clientului, specialistii nostri au dezvoltat o aplicatie specifica, care inregistreaza Comenzile clientilor, ajuta la stabilirea Programului de Productie si urmareste realizarea lui, finalizand cu gestiunea produselor finite si inchiderea balansului comenzilor. La putin timp a urmat o alta aplicatie, dezvoltata special pentru activitatea de Cumparari. Se inregistreaza solicitarile de cumparari de la nivelul intregii companii Koyo, impartite pe departamente, si urmarindu-se fluxul de date specific clientului. Pe baza solicitarilor de cumparari se genereaza cererile de oferta, se inregistreaza si analizeaza ofertele sau contractele valide, si se genereaza comenzile catre furnizori. Ulterior se introduc facturile primite, urmarindu-se balansul fata de comenzi, se introduc documentele vamale DVI sau AIC, dupa caz, si se genereaza NIR-urile. Aceste aplicatii fac parte dintre realizarile noastre, cu care ne mandrim, care functioneaza si astazi dupa mai multe update-uri solicitate ca urmare a dezvoltarii activitatii clientului.
- avand in vedere dezvoltarea activitatii de Retail, in anul 2002, am inceput Distributia de case de marcat Optima prin distribuitorul national Milo Trading, cu urmarea normala a dezvoltarii activitatii prin asigurarea de suport tehnic si de vanzare pentru toate echipamentele implicate: case de marcat sau imprimante fiscale, scannere de coduri de bare, cantare electronice, touchscreen-uri sau POS-ri. Evident ca am dezvoltat si implementat si propria Aplicatie de Vanzare Magazin, care a cunoscut diverse versiuni in decursul timpului, in functie de client, echipamente sau legislatie. Ulterior, parteneriatul cu Milo Trading a insemnat si distributia caselor de marcat Euro sau Succes M
- a urmat, in 2009, incheierea contractului de parteneriat cu RBC cu privire la instalarea si asigurarea suportului tehnic pentru echipamentele primului magazin de tip Supermarket din Teleorman - Penny Supermarket Alexandria . Succesiv, au continuat instalarile, ca si suportul tehnic, pentru marile lanturi comerciale care deschid magazine in judet: Penny, Carrefour, Kaufland, Lidl sau Profi.
- avand in vedere cerintele locale ale pietii, am inceput si Distributia de case de marcat Datecs prin distribuitorul national Danubius Exim, parteneriat care ne-a ajutat sa acoperim solicitarile de case de marcat fiabile dar si adaptate puterii de cumparare locale.
- pentru ca au reprezentate pentru noi parteneriate de succes iar o parte dintre ele inca mai reprezinta, la finalul prezenatrii, vrem sa mai mentionam si implicarea alaturi de Net Consulting (actual Asseco SEE), Bull Romania, Forte Computers, Sysdom Proiecte, Intrarom, Siveco Romania, Teamnet International sau QNet International, in diverse proiecte de anvergura nationala hardware si software, ca furnizor local de servicii.
- in ultima perioada, ca urmare a succesului inregistrat de echipamentele de birou Brother, am devenit Reseller Brother si Centru de service autorizat.
- un alt domeniu de activitate de care ne ocupam si pe care il dezvoltam constant este cel al vanzarii de Papetarie, consumabile pentru informatica si birotica. De asemenea, cerintele pietei locale ne-au indrumat sa oferim si Produse de curatenie pentru business.