SCOALA  BOTOROAGA
TELEORMAN

 

 

prima pagina
                    Binele, frumosul, adevărul dobāndesc multiple aspecte, uneori contradictorii prin urmare elevul care iese din sistem trebuie să demonstreze discernămānt, capacitate de selecţie, curiozitate şi bună orientare. Modelul oferit de şcoală trebuie să fie suficient de bine conturat şi de puternic īncāt să fie viabil, activ după aceea, şi mai ales să reziste īn faţa celorlalte modele prezentate īn social, intens mediatizate a căror presiune este considerabilă, īn aceste condiţii se impune reconsiderarea managementului şcolar şi instituirea unui management de tip profesionist atāt la nivelul conducerii şcolii, cāt şi la nivelul diriginţilor, responsabililor de comisii şi colective, consilieri educativi etc.   

    Scoala, ca principal factor de educatie si cultura, are responsabilitatea de a aduce schimbari in mentalitatea membrilor comunitatii locale si modelarea tinerei generatii in vederea adaptarii la nou.

    Sistemul de invatamant este bine organizat si administrat in asa fel incat sa raspunda rigorilor europene, sa asigure calitatea procesului instructiv educativ, copiii si tinerii sa aiba accesul liber, egal si deplin la actul educational, adegvarea ofertei educationale la interesele si nevoile beneficiarilor directi si indirecti.

 


 

profesori

realizari

proiecte

galerie foto

contact