Firma "Evstar Computers" va prezinta oferta de aplicatii specifice Consiliilor Locale pentru utilizarea pe calculatoare compatibile IBM-PC :

1. CHIRII -Evidenta contractelor de inchiriere a diverselor spatii si terenuri

- rapoarte : lista contractelor de inchiriere

    • fisa chiriasilor
    • situatia soldurilor ( balanta analitica )
    • lista codificarii chiriasilor
    • calcul rate si dobanzi pentru apartamente (case nationalizate) vandute

- diverse vizualizari de documente si solduri

- incasarile se preiau automat din "Banca" sau "Casa"

- se pot face diverse regularizari (compensari, stornari, etc.)

2. AJUTOR SOCIAL - Evidenta ajutoarelor sociale acordate

- rapoarte : liste statistice dupa persoane sau sume

    • stat de plata
    • fise de calcul si dispozitii
    • arhiva dispozitii
    • liste persoane care devin majore sau implinesc 25 de ani
    • liste beneficiari respinsi
    • diverse listari preferentiale ( dupa strada )

- verificare aparitii multiple, depasire varsta, decedati

- multiple vizualizari ( date individuale, date familie etc.)

- arhivarea datelor din cursul unui an

3. OPIS - Evidenta nasterilor, casatoriilor si deceselor pe o perioada de timp ( 100 ani de ex.)

- rapoarte : lista nasterilor

    • lista casatoriilor
    • lista deceselor

- vizualizari ale nasterilor, deceselor si casatoriilor

 4. REGISTRU - Inregistrarea, urmarirea circulatiei si solutionarii documentelor intrate prin Registratura

- rapoarte : starea documentului la data curenta ( locul unde se afla si solutia propusa )

- cautari multiple ( dupa data, numar, compartiment, continut, etc. )

- actualizari de la fiecare compartiment asupra bazei de date

- posibilitatea legarii prin Internet la baza de date pentru cetateni

 

Aplicatiile au fost instalate si functioneaza la Consiliul Judetean Teleorman, Primaria Rosiorii de Vede, Primaria Videle si Primaria Zimnicea. Toate aplicatiile contin optiuni de salvare a datelor pe dischete si de restaurare a acestor date in cazul unor defectiuni ale sistemului. Implementarea produselor se face la sediul beneficiarului prin acordarea de asistenta tehnica gratuita. Perioada de garantie pentru oricare din aplicatii este de 3 luni. Dupa perioada de garantie se poate incheia un contract de asistenta tehnica pentru aplicatiile contractate. Aplicatiile pot suporta modificari in cursul perioadei de garantie, la cererea beneficiarului, fara a fi afectat pretul negociat.

De asemenea putem aborda orice alta aplicatie care va intereseaza. O echipa de specialisti va sta la dispozitie pentru realizarea acestora.